پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی
پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی

پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی

National Park Hot Nvparat Tara

در سفر به کشور تایلند رفتن به منطقه کرابی یکی از دیدنی های تایلند موجب میشود تا مکانهای بسیار دیدنی و زیبای جهان را از نزدیک مشاهده کنید و از لحظات سفر خود بیش از پیش لذت ببرید.یکی از دیدنی های کرابی پارک ملی «هات نوپارات تارا» میباشد.که برای بازدید از ان میتوانید در تور تایلند ما شرکت کنید.
thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا

images-qprهات نوپارات تارا یکی از بزرگ ترین پارک های ملی در تایلند است و بخش بزرگی از سواحل کرابی- از جمله سواحل «آئو نانگ»، «نوپارات تارا» و «رایلی»- را شامل می شود. درواقع قسمت اعظم این پارک را آب تشکیل داده است. در این پارک ملی امکانات اقامتی هم وجود دارد و البته بهترین زمان برای سفر به آن هم بین ماه های نوامبر و آوریل است. سه منطقه بسیار پرطرفدار در این پارک ملی عبارتند از:

thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا

قبرimages-qprستان صدف ها -سوسن هوی
قبرستان صدف ها قبلا باتلاق بوده و محل زندگی انواع مختلفی از نرم تنان. این نرم تنان میلیون ها سال پیش در لایه های مختلفی در «سوسن هوی» فسیل شده اند. اما با بروز تغییرات در سطح زمین، سیل ها و تحولات در سطوح آب، لایه هایی از این فسیل ها در معرض دید قرار گرفته اند که در نوع خود بسیار جذاب اند. علاقمندان به فسیل ها می دانند که تنها دو محل مشابه «سوسن هوی» در دنیا وجود دارد؛ یکی در آمریکا و دیگری در ژاپن. در همین حال، برای اطلاع رسانی بیشتر درباره فسیل های صدفی، موزه ای در نزدیکی قبرستان صدف ها ایجاد شده که تاریخچه پیدایش آنها را روشن می کند.

thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی

images-qprساحل هات نوپارات تارا
این منطقه در ۱۷ کیلومتری شهر کرابی قرار دارد و از یک ساحل ماسه ای ۳ کیلومتری با پوشش ضخیمی از گیاهان کازوارینا تشکیل شده است. هنگامی که آب پایین می رود، طول این ساحل بیشتر هم می شود و با این ترتیب می توان مناطق زیادی از اطراف را به هنگام پیاده روی در ساحل مشاهده کرد.

thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا کرابی

images-qprساحل آئو نانگ
«آئو نانگ» در شش کیلومتری «هات نوپارات تارا» قرار دارد. این خلیج هم ساحل ماسه ای بسیار طولانی ای دارد و هم مکان های اقامتی و رستوران های زیادی در آن دیده می شود. گردشگران با حرکت از این ساحل و اجاره قایق می توانند به سمت سواحل زیبای غربی هم بروند. جزایر زیادی در غرب این ساحل واقع است که بعضی هایشان هم شکل های خاصی دارند و البته برای غواصی و شیرجه هم عالی هستند.

thaitor.ir

پارک ملی هات نوپارات تارا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیدنی های کرابی , دیدنی های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی